Betrokken bij de Beemster?

Word actief voor GroenLinks!

Wat zou jij willen betekenen in de Beemster? Welke thema's houden je bezig en waar wil je verandering bewerkstelligen? Kan je daar iets mee bereiken als je in de gemeenteraad zit? Of kan je van meer betekenis zijn als je maatschappelijke activiteiten ontplooit? Hoe kan er een samenspel bereikt worden tussen maatschappelijke activiteiten en het werk in de gemeenteraad waardoor je betere of meer resultaten bereikt?

In de Beemster werkt GroenLinks intensief samen met de Partij van de Arbeid en vormen wij samen de GL/PvdA fractie. Misschien vind je het interessant om daar deel vanuit te maken. Volgend jaar maart zijn er verkiezingen en we zijn al volop bezig om te bedenken welk programma van belang is voor de Beemster en wie de kandidaten kunnen zijn voor de volgende periode. Zeker zijn we op zoek naar jonge mensen die samen met anderen met ervaring in het raadswerk, deel kunnen uitmaken van een inspirerende fractie die in maart 2018 van start gaat.

Ken jij mensen die dit graag willen? Of wil jij graag meedoen? Neem dan contact op met Trees Lamers, voorzitter van GroenLinks Purmerend/Beemster (e-mail: trees.lamers@bureaulamers.eu of mobiel: 06 3002 7655). Tot 1 september kunnen geïnteresseerden een sollicitatiebrief sturen om mee te doen als kandidaat raadslid. De sollicitatiecommissie bestaat uit Harry Roenhorst, voorzitter van de PvdA in Beemster en Trees Lamers.